مناظره ی خداوند با بنده اش
 

خداوند:بنده ی من نماز شب بخوان.آن یازده رکعت است.

بنده:خدایا خسته ام،نمی توانم.

خداوند:بنده ی من،دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده:خدایا خسته ام.برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.

خداوند:بنده ی من،قبل از خواب این سه رکعت را بخوان.

بنده:خدایا سه رکعت زیاد است.

خداوند:بندهی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده:خدایا امروز خیلی خسته ام،آیا راه دیگری ندارم؟

خداوند:بنده ی من.قبل از خواب وضو بگیر،رو به آسمان کن و بگو یاالله.

بنده:خدایا من در رختخواب هستم.اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد.

خداوند:بنده ی من در همان جا که دراز کشیده ای صدایم کن و بگو یا الله.

بنده:خدایا هوا سرد است و نمی توانم دستانم را از زیر پتو درآورم.

خداوند:بنده ی من در دلت بگو یاالله،ما برایت نماز شب حساب می کنیم.

بنده:اعتنا نمی کند و می خوابد.

خداوند:ملائکه ی من.ببینید که من چقدر ساده گرفته ام و او خوابیده است

..... چیزی به اذان صبح نماندهاست.او را بیدار کنید،دلم برایش تنگ شده

است،امشب با من حرف نزده است.

ملائکه:پروردگارا باز هم بیدار نمی شود،اذان صبح را می گویند.

خداوند:هنگام طلوع صبح است.بنده ی من بیدار شو.نماز صبحت قضا می

شود،خورشید از مغرب سر بر میآورد.

ملائکه:پروردگارا نمی خواهی با او قهر کنی؟

خداوند:او جز من کسی را ندارد!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







گل نرگس
اللهم عجل الولیک الفرج...
درباره وبلاگ

اللهم عجل الولیک الفرج.....
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گل نرگس و آدرس www.sahebedelha.LoxBlog.com لینک نمایید.سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان در وبلاگ ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 29666
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1